sovesveis

lørdag, april 01, 2006

Min egen lille blogg!

Ja..

Da er jeg på nett.

Det er natt til lørdag og Mirjam har lagt seg; jeg venter på at overgangsvinduet skal stenges.. Hva er mer naturlig da enn å gjøre som alle andre? Skaffe seg en blogg.

Uansett, så regner jeg med å kunne dele litt tanker og opplevelser her i mitt eget lille tankerom. Mulig det blir en del fotballgreier her, men jeg skal se om jeg kan greie å komme opp med noen tanker utover det :)

Vil du vite mer om meg så er det vel bare å sjekke profilen min..

-anders-

1 Kommentarer:

  • Klokken 19 april, 2006 22:30 , Blogger Nils Jørgen sa ...

    Gratulerer med blogg, ikke værst.
    Knuste deg på hattrick i dag,, ikke så rart...
    men du jeg lurer på en ting:
    hva trener du i sesongpausen?
    du stilte med 343, og jeg kan ikke komme på noen grunn til å stille det,,, sånn treningsutnyttingsmessig....
    dermed antar jeg enten setpies eller stamina... kan det stemme?

     

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden