sovesveis

tirsdag, april 18, 2006

Brasil

sovesveis

Jeg har ikke holdt det jeg lovet. Det innrommer jeg.

Men det er liksom ikke saa stimulerende aa sitte foran dataen naar det er sol, strand, samba og rio utenfor :)

Uansett saa kan jeg rapportere om en glimrende tur med turistattraksjoner som Kristusstatuen, Sugar Hills, fotballkamp paa Maracana og snorkling, trekking og strandliv paa flotte Ihla Grande.

Naa er vi tilbake til Rio etter fire netter paa paradisoya uten biler, men med masse strender og blaatt hav. Troperegnet skremte oss tilbake til storbyen, og en noe fuktig flukt har fort til at Mirjam har skaffet seg litt feber tror vi. Hun ligger paa hotellrommet naa, mens jeg tar en tur paa Copacabana. Sikkert godt av litt sovn.

Vaeret for oyeblikket er overskyet og ganske kjolig (22-23 grader), og jeg lurer litt paa hva vi skal bruke dagen til. Faar se hvordan formen til Mirjam utvikler seg.

Et par dager til saa er vi hjemme! Da reiser jeg direkte til Tyskland med klassen, saa det blir ikke lange turen i Schouterrassen.

Menmen, saann er livet. Slappe av kan man gjore naar man blir gammel.

-anders-

1 Kommentarer:

  • Klokken 21 april, 2006 21:17 , Blogger Nils Jørgen sa ...

    Høres topp ut i brazil, skulle godt kunne tenke meg en tur dit en gang!!!

    Må bare si at bloggen din er faktisk mindre besøkt en min, og det er i grunn utrolig....


    nå skal jeg på nattevakt...

     

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden