sovesveis

mandag, november 13, 2006

Verdens dårligste blogger

sovesveis

Jeg har mottatt kritikk for sidens oppdateringsrate.. Og dessverre må jeg nok bare takke og si at dere har rett. Mulig at betegnelsen i overskriften er noe overdrevet, men god blogger er jeg i hvert fall ikke.

I dag er jeg syk. Vondt i hodet og slapp i kroppen. Så jeg har bare sittet hjemme i dag, selv om jeg absolutt burde vært på skolen.

Vinteren er på vei her i Oslo, og løvet har falt fra trærne for lenge siden. Nå er det trenernes tur.. Mulig det er rett å bli kvitt urutinerte karer som Stavrum og Grodås (trenerrutine altså..), men lagene burde jo absolutt visst dette da de ansatte overnevnte.

Ansetter du en fersk trener kan du ikke forvente at han har lært alle feil før han har fått prøvd seg. Jeg synes kanskje styret bør se seg litt i speilet, og muligens vurdere om de har gjort en god nok jobb når nedrykket er et faktum. Ganske spesielt hvis det bare er treneren som skal evalueres.

Jaja, jeg tror nok flere av dem kommer sterkt tilbake, men jeg mener klubbene bør lære seg to ting: Det ene er at en fersk trener ikke gjør underverker uten å vite hvordan han skal gjør dem. Det fører meg til den andre tingen som er at når trenerne har gjort sine feil, kan de lære av dem og komme sterkt tilbake.

Jeg liker ikke å rose VIF, men slik de behandlet Rekdal som fersk elitetrener synes jeg var meget bra. Til tross for ett magert år så støttet de han, og vi vet jo alle hvordan det endte. At han ble sparket i år har nok helt andre årsaker.

Så lover jeg å oppdatere oftere her..

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden