sovesveis

søndag, november 19, 2006

En god helg

sovesveis

Helgen har vært bra!

Borat på fredagen sammen med Håkon og Sindre. Han er jo faktisk ustyrtelig morsomt, og mine med-kino-gjengere hadde vondt i magemusklene etter forestillingen. Billig humor, men det må jo ende i latterbrøl når publikum begynner å le bare Kasakhstan blir plottet ut på kartet i introen. Ikke så mye å si om filmen enn: Morsom, flere STYGGE scener og fullstendig politisk ukorrekt.

Lørdagens tur til Nordmarka endte i kafetur på Majorstua.. Regnet tok turlysten, men kafe er ikke verste det heller. Fint lovsangsmøte på kvelden.

Søndag ble lat mens Mirjam var på jobb. Traff Geir Even (si det raskt, og gjett kallenavnet hans) og flere av det andre Søgnefolket på ettermiddagen. Nå er det hebraisk som står på programmet, men her sitter jeg..

Dagens spørsmål: Hva gjør man på Nyttårsaften? (Bortsett fra å gifte seg - det er oppbrukt nå)

3 Kommentarer:

  • Klokken 21 november, 2006 03:15 , Blogger Caroline sa ...

    Åh, jeg så Borat jeg óg. På lørdag. Det var en scene der hvor jeg fikk seriøst vondt i øynene. En viss reporter og hans filmkar som rullet rundt på hotellrommet. Fyttigrisen, så kvalmt!
    Men ellers ble det rimelig mye fnising i skjegget her óg.

    Hva man gjør på nyttårsaften? Da tilbereder man kalkun. Skal love deg at du føler deg voksen etterpå!

     
  • Klokken 22 november, 2006 00:07 , Blogger Sovesveis sa ...

    Kalkun tilberedte vi for syv-åtte år siden, og jeg kan jammen ikke si at jeg følte meg så voksen. Menmen, jeg har jo en god del mer livserfaring enn deg ;)

     
  • Klokken 22 november, 2006 21:28 , Blogger Caroline sa ...

    Grmf! Jeg skal gi deg livserfaring jeg. Sjekk siste blogginnlegget mitt. (Jeg begynner å få dreisen på å bli sinna nå, eller hva? ;-)

     

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden