sovesveis

torsdag, november 16, 2006

Hva man får tid til..

sovesveis
..når oppgaveskriving står på programmet..

I hvert fall vil jeg igjen skrive noen tanker her (bank i bordet!) på bloggen min.

Er det forresten slik at alt er bedre enn ingenting? Ikke helt sikker jeg for det er ikke mye lurt som kontakter hjernen akkurat nå.

Okok, en liten oppdatering om hva som har skjedd siden sommeren (..) Mye det samme som før, men det er fremdeles bra å være gift. Ganske rart hvor raskt man venner seg til å bo sammen med sånne som Mirjam :)

Ellers skal jeg til Japan i feltpraksis til våren, og det er jo ganske spennende. Blir nok litt Japantanker med tid og stunder.

Også er det hebraisk som prøver å finne plass i en litt overarbeidet hjerne. Fryktelig vanskelig, men noe får man jo med seg..

Nå er det snart jul. Hva skal jeg ønske meg?

Takk for i dag

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden