sovesveis

mandag, desember 04, 2006

Makt

Makt er ingen enkel ting..

Her om dagen fikk jeg makt til å misbruke en annen persons datamaskin. Eieren av laptopen dro hjem fra Fjellhaug og ba meg sette maskinen fra meg på rommet til en ikke-navngitt person. Jeg kunne bare bruke den, men problemet var at jeg dermed hadde tilgang til hennes blog og msn. Da ble det en liten kamp mellom de to som sitter på skuldra.

Hva gjorde jeg?

Det kan du se her:

Et lite hint er at episoden skjedde 1. desember..

Ett lite eksempel på at makt er en vanskelig ting for den mest uskyldige :-)

Til sist kan en liten oppdatering fra Oslo være på sin plass:
Advent har meldt sin ankomst og både julekalender og julegardiner har funnet plass i Schouterrassen
Årets første julefest var et faktum på lørdag. En koselig samling med alt som skulle til.
Vårt Land får levert idrettsstoff fra undertegnede, og nå er det Håndball-EM som er det store.
Eksamen kommer selv om jeg ikke helt har skjønt det ennå
Nyttårsaften er i planlegging og blir sannsynligvis hos familien Grøtteland
Mirjam er forkjølet
Tottenham sliter og Start vil kjøpe en bråkebøtte på midtbanen.

Nok for i dag.

3 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden