sovesveis

søndag, januar 07, 2007

Tilbake!

Er det noen som har anelse om hvor treg en vanlig telefonlinje er når man skal prøve å surfe på nettet? Mulig vi er blitt så altfor bortskjemt når det gjelder responstid, men jeg har i hvert fall ikke særlig tålmodighet med ustabile flaskehalser og i forhold overdimensjonerte nettsider.

Dermed har det blitt lite skriving her..

Men nå er vi tilbake i Oslo etter jul i Sverige og nyttårsfeiring i Norge. Egentlig en fin løsning det; mye god mat i Sverige også. Dessuten uformelt og koselig, selv om det jo nødvendigvis var en smule uvant. Heldigvis er svigers blant de beste og det blir masse avslapning. Fint med en tur på landet også til avveksling.

Søgne var heller ikke verst. Det beste nesten med å bo et stykke fra foreldre er at det da blir hotel når man kommer hjem. Bare å spise, sove og kose seg. Vi hadde noen slappe dager hjemme også og en heidundrende nyttårsfeiring hos Alf Christian med store deler av den gamle gjengen.

Gode greier.

Nå er det altså tilbake til skole og jobb, men jeg tror ikke det blir så verst tross alt.

1 Kommentarer:

  • Klokken 12 januar, 2007 23:44 , Anonymous Anonym sa ...

    Jeg vet, faktisk. Har levd med det i halvannet år i leiligheten. Nå er det endelig blitt sving på sakene! :)
    Godt nyttår, forresten! Vi snakkes på haugen neste uke. God gang og jeg gleder meg til at dere skal plage meg litt igjen. All oppmerksomhet er god oppmerksomhet. Ehe..

     

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden