sovesveis

torsdag, januar 25, 2007

Med hode på puta..

Denne uka har vært et fantastisk antiklimaks i forhold til de foregående ukene etter juleferien.

Restaurantkvelden er i boks og jeg er godt fornøyd (jeg må der takke verdens beste medhjelpere!!!) Lars Gilberg er tilbake på Vårt Land, og da får vikaren hvile litt.

Så derfor har jeg lagt hodet på puta denne uka. Bistandskurs og hebraisk når ikke jobb, skole, hebraisk og restaurantkveld til knærne. Det har vært en bra uke, og pulsen begynner å nærme seg normalt nivå.

I helgen skal jeg slappe av og ikke ha noe særlig på tapetet.

Ellers planlegger jeg, Håkon og Geir fotballtur til England. Så hvis noen har tips til hvordan vi skaffer oss billetter til Fulham - Man U og Tottenham - Bolton så er vi takknemlige.

Ha ei god helg alle sammen!

2 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden