sovesveis

onsdag, mars 28, 2007

Trøtt i Japan

Klokka viser 23.24 Japantid. Det betyr vel omtrent det samme som at dere ikke er sulten igjen etter middag. 7 timer forskjell er det.

Vi er en trøtt gjeng som har ankommet leirstedet på Hiruzen. Flyet har vært lenge med kanskje en 4-5 timer søvn. Til sammen på alle oss tre. Petter sølte kaffe over middag, "bord", skoene hans og selvfølgelig på buksene mine. En bisk flyvertinne syntes ikke noe særlig om dette, og siden P hadde vært smart og satt brettet med servietter kaffesøl på mitt bord, så var det selvfølgelig jeg som fikk bitter flyvertinneoppgulp.

I Japan er det ifølge Lof +20c og strålende sol. Muligens en modifisert sannhet, men jeg hadde en høneblund på terrassen til familien Hauge (mens P og L sov på sofaene). Det er i hvert fall skikkelig vår og flott vær. Vi ble også vitne til en blodrød sol ikke veldig forskjellig fra den i Japan-flagget.

Ellers har vi kjørt timevis på broer, sett Osaka og Kobe fra highwayen, hilst på misjonærgjengen her. Andre noteringer: Lof er blitt firkantet (til tross for at han ser rund ut), Petter blir sur (!) når han er trøtt og Anders er fremmedkulturell.

Kvelden nærmer seg, og vi skal opp klokka 01:00. Eller 08:00 japansk tid.

God natt.

Hilsen Anders, Petter og Loff.

1 Kommentarer:

  • Klokken 29 mars, 2007 08:48 , Anonymous Anonym sa ...

    Hei Anders - i Japan!
    Mamma er glad for at dere er vel
    fremme.
    Vi tror dere ligger 9 timer før oss, men 7 er riktig altså. - Skjønner at det var langt fra flyplassen til stedet dere er på, Hiruzen sier meg ikke så mye.
    Nå¨skal jeg prøve å få sendt denne kommentaren - hvordan gjør jeg det tro.
    Ha det bra. Klem fra mamma

     

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden