sovesveis

onsdag, mars 21, 2007

Next stop Japan

Nå er det under en uke til vi reiser til Japan!

Trekløveret Lof, Petter og undertegnede skal rocke solens rike, og se hvordan misjonærene prøver å gjøre det til Guds rike.

Fra 27. mars til 5. mai er vi på reisefot, og jeg skal prøve å oppdatere denne bloggen i den tiden (og med det samme beklager jeg at bloggen min har ligget brakk de siste månedene..).

Mens jeg ikke har hatt tid til å oppdatere bloggen (eller kanskje det heller var viljen det har vært litt vondt med..) har jeg kommet helskinnet gjennom hebraiskeksamen, Mirjam har fått seg ny jobb på et flyktningmottak (hvor hun trives godt), jeg har igjen vært idretten i Vårt Land og lært om alle farlige baskilusker og snylteramøber på misjonsfeltene.

Når det gjelder idretten har jeg truffet en Johan Remen Evensen som til helgen skal hoppe i verdens største hoppbakke i Planica. En kristen 21-åringen som bare for to uker siden kun hadde hoppet norgescup. En kar det blir spennende å følge.

Nå tar i hvert fall reisefeberen overhånd her: Next stop Japan!

0 Kommentarer:

Legg inn en kommentar

Abonner på Legg inn kommentarer [Atom]

<< Startsiden